מדיניות התיקשורת של מרכז גלאנט לטיפול בסוכרת

מטרתו של מרכז גלאנט לטיפול בסוכרת הינו לשפר את המצב הבריאותי והמטבולי של מטופליו, תוך מתן דגש על תזונה ואורח חיים.  אנו עושים מאמצים ניכרים לאפשר דרכי תיקשורת שונות בין מטופלי המרכז לציוותו, ומשקיעים מאמצים לפתח ולשכלל ערוצי תיקשורת מקוונים המשלימים את הפגישות במרפאה.  בעמוד זה מפורטות דרכי ההתקשרות המקוונות, וכן התנאים והמגבלות שלהן.  שימוש באמצעי התיקשורת מהווה הסכמת המטופל לתנאים המפורטים.

 

  1. באמצעות סמס (לא הודעת "ווצאפ") למספר 0526280416 ניתן לשלוח מדד גלוקוז בדם, משקל ולחץ דם.  נתונים אלה נכנסים באופן אוטומטי למערכת הממוחשבת של המרכז, והם אינם מופיעים כהודעות בטלפון הסלולרי של הצוות.  בנוסף, צוות המרכז אינו מתחייב לעקוב באופן קבוע אחרי המספרים, והם משמשים לצורך קבלת תמונה יותר מדויקת של מצב המטופל לקראת הגעתו לתור אצל אחד מאנשי הצוות.  צוות המומחים במרכז אינו מתחייב לעיין בנתונים אלה בשום תדירות ו/או לתת משוב כלשהו על הנתונים, גם במקרים שבהם המספרים גבוהים או נמוכים מהטווח הנורמלי. אין לראות בשרות זה תחליף לשירותי רפואה דחופה, ובכל מקרה מוטלת על המטופלים האחריות לפנות לשירותים כאלה על פי שיקול דעתם.
    • כדי לשלוח מדידת גלוקוז, פשוט שילחו את המספר, ביחידות מג/דל (מיליגרם לדציליטר) (לדוגמא: "120"), כפי שמופיע במד הגלוקוז שלכם.  המספר יכנס לתיקכם הרפואי.
    • כדי לשלוח מדידת משקל, שילחו את המספר בתוספת המילה "קג" או "ק"ג" או "kg".  (לדוגמא, "95 קג").  המספר יכנס לתיקכם הרפואי.
    • כדי לשלוח מדידת לחץ דם, שילחו הודעה עם הלחץ הדיאסטולי והלחץ הסיסטולי, עם הפרדה של לוכסן, לדוגמא "120/100" .  המספר יכנס לתיקכם הרפואי.
  2. באמצעות סמס (לא הודעת "ווצאפ") למספר 0526280416 ניתן לשלוח שאלות כלליות לצוות.  כל הודעה שאינה מהצורה המפורטת בסעיף 1. לעיל (גלוקוז, משקל או לחץ דם) תיקלט במערכת כהודעת מסוג זה.  חשוב להבין שהצוות אינו רואה את ההודעה באופן מיידי (instant message).  ההודעה תיקלט במערכת הממוחשבת של המרכז, ותיקרא על-ידי איש או אשת צוות בשעות הפעילות.  תשובות לשאלות יגיעו או דרך הסמס או דרך המייל של המטופל, במידה שדרכי ההתקשרות מעודכנות במערכת, בתוך 3 ימי עסקים.  אין לראות בשירות זה תחליף לשירותי רפואת חרום או רפואה דחופה.  כמו כן אין לראות בשירות זה תחליף לביקור במרפאה.  צוות המרפאה רשאי, לפי שיקול דעתו המקצועי, להתנות את המשך ההתקשרות מסוג זה בביקור במרפאה עם אחד מאנשי הצוות, ולהפנות את המטופל לשירות הזמנת תור.