מטפלים בשורש הבעיה, מחזירים את השליטה על הבריאות

השיטה הייחודית שפיתחנו, המשלבת בין תזונה קטוגנית, תזונה דלת פחמימות וצום לסירוגין, מתמקדת בהורדת רמות האינסולין בגוף ומסייעת להגיע לאיזון ולבריאות מטבולית מיטבית.

רמות גבוהות של אינסולין משפיעות על הגוף שלנו

אינסולין הוא הורמון אגירה וגדילה, המופרש מהלבלב לאחר אכילה כדי לסייע לגלוקוז להתאחסן בתאי הגוף. במצב נורמלי, אינסולין עולה ויורד בין ארוחות. במצב של טרום סוכרת וסוכרת סוג 2, רמות האינסולין גבוהות מהנורמה ונותרות גבוהות גם בין ארוחות.

תסמונת מטבולית

תסמונת מטבולית היא גורם הסיכום הגדול ביותר למחלות לב ושבץ מוחי

ב- 1988 הראה ד״ר ג׳רלד רייבן מאוניברסיטת סטנפורד כי רמות אינסולין גבוהות גורמות ליתר לחץ דם, טריגליצרידים גבוהים, כולסטרול HDL נמוך, השמנה בטנית וסוכר גבוה בדם, ושיחד הם יוצרים תסמונת מטבולית - גורם הסיכון הגדול ביותר למחלות לב ושבץ מוחי.

מעגל אינסופי של רעב ואגירת שומן

מעגל אינסופי של רעב ואגירת שומן

אינסולין מעודד תחושת רעב וכאשר רמות האינסולין בגוף גבוהות - אנחנו נשארים רעבים כל הזמן. כך נוצר מעגל אינסופי של רעב, אכילה והשמנה, אותו צריך לשבור.

המטרה שלנו היא לאזן את רמות הסוכר ולהגיע לרמת אינסולין נמוכה

הדרך היעילה ביותר לגרום לגוף לייצר כמה שפחות אינסולין ולפרק את מאגרי השומן היא באמצעות תזונה. כאשר אנחנו אוכלים פחמימות, הגוף מפריש רמות אינסולין גבוהות לאחסון הגלוקוז בתאים. כשאוכלים חלבון, נדרשת הפרשה מסוימת של אינסולין. לעומת זאת, כשאוכלים שומן, כמעט לא נדרשת הפרשה של אינסולין.

כאשר הגוף מייצר פחות אינסולין, הרגישות שלנו לאינסולין עולה ואנחנו מתחילים להיות בריאים יותר.

סובבו את המכשיר בשביל חווית גלישה טובה יותר